söndag 15 maj 2011

Badbyxa på? Spelning på The Reef i Fredrikshamn.

Nu på  söndag den 22 maj bär det av till Fredrikshamn för min del. Jag skall spela på 1års-jubileet på The Reef. Eftersom det är Micael Bindefeld AB som står för arrangemanget så kommer att vara en kändistät tillställning där själva festen är inne på detta fantastiskt fina badhotell och äventyrsbad. Hm... Frågan är bara vart jag skall stå och lira?
The Reef, ett unikt vattenäventyr för hela familjen på hotell i Frederikshavn med gångavstånd från färjeterminalen.
Bo bekvämt mitt i äventyret. Bada, klättra och dyk efter skatter eller pausa ute på soldäck.
Calypso Restaurang och Bar erbjuder god karibisk mat och dryck och dessutom stämningsfull musik.



2 kommentarer:

  1. Hej!

    Intressant att få följa en vinylspelande DJ. Kul att du bloggar. Tipsade andra om din blogg på min blogg, se http://djbirme.blogspot.com/2011/05/dj-kangasoja.html

    Mvh
    Jonas

    SvaraRadera
  2. Alexandra Jönsson20 maj 2011 13:21

    Det är ett grymt bad, vi har varit för några gånger med kidsen :)

    SvaraRadera