torsdag 5 maj 2011

Nya lurar!


Var igår uppe hos Starfelt Company AB och hämtade mina nya hörlurar. Om någon frågat mig för några år sedan om jag hade kunnat tänka mig att stå och lira i ett par röda hörlurar, så hade jag bara skrattat... Men man kan väl ändra sig. De är grymt läckra. Men framför allt sköna att bära och mycket bra ljud...
     Numark Redwave är en sluten hörlur med 50mm neodyniummagneter. Lurarna är vridbara och hela hörluren kan fällas ihop. Lädret är specialbehandlat för att inte bli svettigt och obehagligt.

Avtagbar kabel med vinklad 6,3 mm telekontakt med skruvfattning, som kan omvandlas till 3,5 mm. Levereras med förvaringsväska.

Sluten modell 20Hz - 20kHz  
Vridbara lurar Hopfällbar  
Behandlat läder Vinklad kontakt  
6,3mm + 3,5mm tele 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar