måndag 23 maj 2011

Tack Stena line, The Reef och Micael Bindefeld AB!

 Är precis hemkommen efter en mycket lyckad spelning i Fredrikshamn. Det var Micael Bindefeld AB som arrangerade 1år jubileet av The Reef. Steg på Stena Carisma på söndagsförmiddagen och på båten så bjöds jag och alla inbjudna gäster på god plockmat lite bubbel och lunchbuffé. Båten var arrenderad så det var bara inbjudna gäster ombord. All personal var utklädda till pirater och detta uppskattades framför allt av barnen.
 Väl framme så fick jag lite tid att slappa innan det var dags att köra lite salsa-tongångar i baren till fördrink och lite gott plock (se bilden nedan). Sedan var det middag och jag körde lite innan det grymma calypsobandet i restaurangen.(Se ovan)
 Sedan var det fest fram till halv två på natten och alla trivdes. (Nedan ser ni en bild ifrån välkomstdrinken)
Tack Stena Line, The Reef och Micael Bindefeld AB för ett mycket lyckat och välarrangerat evenemang. Hoppas vi syns snart igen! Eftersom min tid gick åt att spela så kommer jag här nere länka till lite andra sidor med mer bilder ifrån jubileet. 
Finest Light
nattstad.se
AlexErwiks Blogg 
Anna Hegetrands Blogg 
Nina Blads Blogg
Anders Fernettes Blogg
Love Generations Blogg
Fotosidan

2 kommentarer:

  1. Tack för en suverän spelning i går natt!

    SvaraRadera
  2. Kul att höra att det var uppskattat! :)

    SvaraRadera